Filmy Książki Prasa Dom Delikatesy Dewocjonalia Kwiaty Podróże Internet TV Zakupy w USA
Imieniny obchodzą: Amelia i Jan Wyślij » życzenia » kwiaty



Poszukaj w poradach:
Poszukaj w archiwum:



Zdrowe ciało » Zdrowym być
» Zdrowym być  » Lekarz radzi  » Chorowanie w US 

Witaminy czynią cuda

Jeśli chcesz pozbyć się 3 zbędnych kilogramów, bo właśnie szykuje ci się ciekawy wyjazd, a stary kostium jakoś "się skurczył", wypróbuj dietę witaminową. Weź dzień urlopu i stosuj ją przez przedłużony trzydniowy weekend.

Najlepiej przeprowadzić ją na podczas odpoczynku na działce, gdzie nie będziemy mieć dodatkowych pokus jedzeniowych; jemy tylko to, co przywiozłyśmy ze sobą. Ale przeprowadzona w domu da oczywiście takie same efekty, pod warunkiem, że przestrzegamy ściśle reguł. Dieta witaminowa nie tylko powoduje spadek wagi o 3 kilogramy, lecz także poprawia stan włosów i skóry (witaminy czynią cuda). 

Podstawą diety jest sok warzywny. Zrobić go bardzo łatwo: 2 marchewki i pół selera obieramy i ucieramy na tarce, wrzucamy do miksera. Dodajemy także niedużą posiekaną cebulę i 5 obranych ze skórki, pokrojonych pomidorów. Miksujemy. Uzupełniamy do 1 litra niegazowaną wodą mineralną. Doprawiamy do smaku odrobiną soli i pieprzu. Przelewamy do termosu, przedtem schłodziwszy miksturę w lodówce. Szklankę takiego soku pijemy na pół godziny przed każdym posiłkiem. Same posiłki nie są wymyślne i raczej bardzo skromne, ale przez trzy dni daje się wytrzymać.

1 dzień 

- I śniadanie – twarożek z 10 dag chudego, białego sera, pęczka rzodkiewek, kubeczka chudego jogurtu

- II śniadanie – grejpfrut

- obiad – szklanka ryżu ugotowanego na sypko, wymieszana z utartym jabłkiem i cynamonem

- kolacja – sałatka ze strąka czerwonej papryki, 2 ogórków kiszonych, kilku dymek z dodatkiem oliwy i soku z cytryny, 2 kromki razowego chrupkiego pieczywa

2 dzień

-I śniadanie – opakowanie chudego serka homogenizowanego z dodatkiem ziół, naturalny jogurt

- II śniadanie – 1 pomarańcza, 2 jabłka

- obiad – szklanka ryżu ugotowana na sypko, wymieszana z dowolną ilością zielonego groszku i kukurydzy

- kolacja – brokuły ugotowane na parze, polane łyżką masła, posypane kiełkami sojowymi

3 dzień

- I śniadanie – 3 plastry chudego białego sera, posypane szczypiorem lub miętą, pomidor, chudy jogurt

- II śniadanie – ćwiartka arbuza lub mały melon, gruszka

- obiad – szklanka ryżu ugotowana i wymieszana z ugotowanymi na parze brokułami

- kolacja – surówka z główki zielonej sałaty, 2 pomidorów, świeżego ogórka, kilku dymek z dodatkiem soku z cytryny i oliwy, 2 grzanki z pełnoziarnistego pieczywa

Spadek 3 kilogramów zauważymy od razu; wszystkie ubrania będą za luźne. Aby efektu nie zaprzepaścić, warto „normalną” (ale zdrową, niskotłuszczową i niskocukrową) dietę wprowadzać stopniowo, nie rzucać się od razu na jedzenie. Sok warzywny można stosować przed każdym posiłkiem, trochę wypełni żołądek, doda witamin i błonnika, który pomaga w przemianie materii. Jak przy każdej diecie pamiętamy oczywiście o codziennej dawce ruchu, gdyż bez umiarkowanego wysiłku fizycznego żadna dieta nie da trwałych efektów. (PAI)


wydrukuj   |   wyślij znajomemu
Zanim schudniesz
Dieta podstawowa - Bez wyrzeczeń i udręki
Polub niektóre bakterie
Sprytniejsza od grypy
Jesienne eksperymenty w kuchni
Eliksiry młodości
Dodadzą skrzydeł
Jaja małe i duże
Produkty, które przedłużą Ci życie
Na zimowy poranek
Trzymaj się ciepło
Unikamy przeziębienia
Szczęście dobre na serce
Dieta owocowa - Letnie szaleństwo raz w tygodniu
Dieta na piątkę - Dieta dr. Hempere
Monodieta, czyli banany na cały dzień
Leczenie tańcem - Dla ciała i ducha
Dbaj o zęby
Dieta życia - Co jada Holywood?
Witaminowa dieta weekendowa - Mniej w talii, lepsza cera
Mądra dieta na dłużej - Zdrowiej nie łączyć
Dla ciała i ducha - Feng Shui – prastara sztuka geomancji
Najwięcej witaminy mają...
Nasza dieta – dieta specjalna
strona główna Powrót na strone główną Poradników
| O portalu | Bezpieczeństwo | Prywatność | Pomoc | | Poślij znajomym | Startuj z NY.PL |