Filmy Książki Prasa Dom Delikatesy Dewocjonalia Kwiaty Podróże Internet TV Zakupy w USA
Imieniny obchodzą: Stanisław i Irena Wyślij » życzenia » kwiaty



Poszukaj w poradach:
Poszukaj w archiwum:



Zdrowe ciało
» Zdrowym być  » Lekarz radzi  » Chorowanie w US 

Witaminowa dieta weekendowa - Mniej w talii, lepsza cera

Jeśli chcesz pozbyć się 3 zbędnych kilogramów, bo właśnie szykuje ci się ciekawy wyjazd, a stary kostium jakoś "się skurczył", wypróbuj dietę witaminową. Weź dzień urlopu i stosuj ją przez przedłużony trzydniowy weekend.

Najlepiej przeprowadzić ją na podczas odpoczynku na działce, gdzie nie będziemy mieć dodatkowych pokus jedzeniowych; jemy tylko to, co przywiozłyśmy ze sobą. Ale przeprowadzona w domu da oczywiście takie same efekty, pod warunkiem, że przestrzegamy ściśle reguł. Dieta witaminowa nie tylko powoduje spadek wagi o 3 kilogramy, lecz także poprawia stan włosów i skóry (witaminy czynią cuda). 

Podstawą diety jest sok warzywny. Zrobić go bardzo łatwo: 2 marchewki i pół selera obieramy i ucieramy na tarce, wrzucamy do miksera. Dodajemy także niedużą posiekaną cebulę i 5 obranych ze skórki, pokrojonych pomidorów. Miksujemy. Uzupełniamy do 1 litra niegazowaną wodą mineralną. Doprawiamy do smaku odrobiną soli i pieprzu. Przelewamy do termosu, przedtem schłodziwszy miksturę w lodówce. Szklankę takiego soku pijemy na pół godziny przed każdym posiłkiem. Same posiłki nie są wymyślne i raczej bardzo skromne, ale przez trzy dni daje się wytrzymać.

1 dzień 

- I śniadanie – twarożek z 10 dag chudego, białego sera, pęczka rzodkiewek, kubeczka chudego jogurtu

- II śniadanie – grejpfrut

- obiad – szklanka ryżu ugotowanego na sypko, wymieszana z utartym jabłkiem i cynamonem

- kolacja – sałatka ze strąka czerwonej papryki, 2 ogórków kiszonych, kilku dymek z dodatkiem oliwy i soku z cytryny, 2 kromki razowego chrupkiego pieczywa

2 dzień

-I śniadanie – opakowanie chudego serka homogenizowanego z dodatkiem ziół, naturalny jogurt

- II śniadanie – 1 pomarańcza, 2 jabłka

- obiad – szklanka ryżu ugotowana na sypko, wymieszana z dowolną ilością zielonego groszku i kukurydzy

- kolacja – brokuły ugotowane na parze, polane łyżką masła, posypane kiełkami sojowymi

3 dzień

- I śniadanie – 3 plastry chudego białego sera, posypane szczypiorem lub miętą, pomidor, chudy jogurt

- II śniadanie – ćwiartka arbuza lub mały melon, gruszka

- obiad – szklanka ryżu ugotowana i wymieszana z ugotowanymi na parze brokułami

- kolacja – surówka z główki zielonej sałaty, 2 pomidorów, świeżego ogórka, kilku dymek z dodatkiem soku z cytryny i oliwy, 2 grzanki z pełnoziarnistego pieczywa

Spadek 3 kilogramów zauważymy od razu; wszystkie ubrania będą za luźne. Aby efektu nie zaprzepaścić, warto „normalną” (ale zdrową, niskotłuszczową i niskocukrową) dietę wprowadzać stopniowo, nie rzucać się od razu na jedzenie. Sok warzywny można stosować przed każdym posiłkiem, trochę wypełni żołądek, doda witamin i błonnika, który pomaga w przemianie materii. Jak przy każdej diecie pamiętamy oczywiście o codziennej dawce ruchu, gdyż bez umiarkowanego wysiłku fizycznego żadna dieta nie da trwałych efektów. (PAI)


wydrukuj   |   wyślij znajomemu
Zanim schudniesz
Dieta podstawowa - Bez wyrzeczeń i udręki
Polub niektóre bakterie
Sprytniejsza od grypy
Obserwuj pieprzyki
Śmiech to zdrowie
Pięć szybkich reakcji na dziecięce dolegliwości
Sposoby na zmęczone oczy
Cellulitu nie usunie krem
Na zimowy poranek
Trzymaj się ciepło
Unikamy przeziębienia
Jak bronić się przed grypą
Szczęście dobre na serce
Herbaciane oblicza
Dieta na piątkę - Dieta dr. Hempere
Piersi jak nowe - Rozmowa z dr. Markiem Szczytem, specjalistą chirurgii plastycznej
Rak - dramat kobiety
Anemia - Zmora młodych kobiet
Leczenie tańcem - Dla ciała i ducha
Dieta życia - Co jada Holywood?
Kapuśniak na śniadanie, obiad i kolację
Choroba weekendowa - Czas wolny należy planować jak pracę
Najwięcej witaminy mają...
strona główna Powrót na strone główną Poradników
| O portalu | Bezpieczeństwo | Prywatność | Pomoc | | Poślij znajomym | Startuj z NY.PL |