Filmy Książki Prasa Dom Delikatesy Dewocjonalia Kwiaty Podróże Internet TV Zakupy w USA
Imieniny obchodzą: Łukasz i Olimpia Wyślij » życzenia » kwiaty
Test
Pomoc



::Zakupy

Czas realizacji zamówienia.
Po złożeniu zamówienia kupujący otrzymuje potwierdzenie e-mailem. Czas realizacji wyświetlany przy każdym towarze jest przewidywanym czasem potrzebnym na przyjęcie zamówienia, skompletowanie listy towarów i przygotowanie do wysyłki. Oznacza to, że klient powinien otrzymać zamówiony towar mniej więcej po okresie będącym sumą czasu realizacji i czasu dostawy.
Po wysyłaniu zakupionych towarów wysyłamy do klienta e-mail z powiadomieniem i - jeśli to możliwe - tzw. tracking number, który pozwala sprawdzać, na jakim etapie (miejsce i czas) znajduje się przesyłka.

Płatność.
Akceptujemy karty kredytowe Visa, MasterCard, Discover i American Express. Przyjmujemy także czeki i Money Orders (w takim wypadku wysyłka towaru następuje dopiero po zrealizowaniu czeku). Przy autoryzacji karty (w trakcie składania zamówienia) zostaje zarezerwowana odpowiednia kwota na koncie klienta. Obciążenie karty kredytowej następuje dopiero w momencie skompletowania przesyłki. Karta jest obciążona na kwotę równą wartości towarów w paczce wraz z kosztami dostawy (jeśli zamówienie nie kwalifikuje się do bezpłatnej dostawy). Mieszkańcom stanu New Jersey zostaje też doliczony podatek (sales tax) w wysokości 6%.
W przypadku gdy zamówienie jest realizowane w kilku przesyłkach, w różnym czasie, każdorazowo przy realizacji kolejnej części zamówienia karta kredytowa jest obciążana o odpowiednią kwotę.

Zasady zwrotu zakupionego towaru.
Każdy towar zakupiony za pośrednictwem portalu posiada gwarancję, której warunki są określone przez jego producenta. Jest również objęty rękojmią sprzedawcy, ograniczoną do wymiany wadliwego egzemplarza lub jego ewentualnej reperacji, nie później jednak, niż do 30 dni od daty zakupu. Po tym terminie wszelkie zobowiązania dotyczące jakości nabytego przedmiotu przejmuje w całości wytwórca produktu, zgodnie z warunkami opisanymi w karcie gwarancyjnej.
Sklep nie przyjmuje zwrotów. Towar może natomiast zostać wymieniony na inny, pod warunkiem odesłania go w nienaruszonym stanie, oryginalnym opakowaniu, z kompletem wszystkich dołączonych kart rejestracyjnych, wyposażenia dodatkowego oraz ewentualnego (nieotwartego) oprogramowania - jeśli zostanie zwrócony przed upływem 30 dni od daty złożenia zamówienia.
Firma rezerwuje sobie prawo do odmowy wymiany towaru nie spełniającego wymienionych wyżej warunków oraz do ewentualnego pobrania opłaty za przepakowanie (restocking fee) jeśli wymaga tego stan odesłanego przedmiotu.
Zgodnie z regulacjami dotyczącymi ochrony praw autorskich (copyright laws) firma nie dokonuje wymiany oprogramowania oraz innych materiałów zapisanych elektronicznie, jeśli zostały one wyjęte z oryginalnego opakowania (co oznacza naruszenie folii zamykającej pudełko). Jedyną podstawą do zamiany rozpakowanego towaru na nowy jest w tym przypadku wada fabryczna zakupionego przedmiotu, który podlega wymianie na inny egzemplarz tego samego tytułu.

 

 

strona główna powrót
| O portalu | Bezpieczeństwo | Prywatność | Pomoc | | Poślij znajomym | Startuj z NY.PL |